.Jobbat, gymmat och nu mys

Torsdaag,
imorgon är det fredag härligt :)

Kanske mindre rolig helg för mig denna helgen, Jocke ska jobba i DK hela helgen :/ hur kul är det liksom? Men ev kommer han hem på lördag och sover hemma, men jag ska inte hoppas på för mkt, då blir man bara besviken om det inte händer.

imorgon ska jag hem till mammsen och äta, hatar ju och laga mat till mig själv så hon bjöd mig efter jag slutat jobba :) sen får vi se vad som händer.

idag har jag jobbat, Jag och A-C alltid lika trevligt, igår satt jag och skrev ner alla dagar alla skulle ha sin semester i år, så idag har A-C och jag fixat dagar, vi tog alla utom 12 dagar, vi ska jobba i sommar :D haha. Men dem andra blev glada att jag fixade det igår och att nästan allt inför sommaren är fixat. Härligt :)
Sen fick jag fin besök av Naddie och Ariella på jobbet en sväng, en sådan charmig prinsessa. Hoppas jag får passa hon snart(A) :D thihi.
Därefter drog jag och hämtade upp mammi och vi drog igång på gymmet som vanligt, köttade rejält. känns så sjukt bra när man väl e där och kör igång :) blir nog ett halvårs kort nästa gång vi ska dit, Jag kämpar förfullt med min vikt nedgång, hoppas på framgång.

neej nu ska vi titta på Sveriges värsta bilförare sen blir det Jacksons 5 med mitt hjärta, får passa på och mysa när han e hemma♥

Ha en underbar torsdag, Caaaaaio!

Kommentarer
Postat av: Renée

ja du hade skrivit du.. tyvärr räknas inte de eftersom jag och M sköter de och går igenom så de blir rätt med antal timmar och sammanhängande dagar. men de var ju kul att du försökte iallafall!!!

2010-03-14 @ 15:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0