.fredag och snart dax för jobb


Freeedag,

skönt elr vad säger ni?
Blir att jobba vid 11.00 till 16,30. Härligt, kommer säkert gå bra :)

skulle egentligen träna med mamma nu på morgonen men det blir ju inställt eftersom jag ska jobba, vet inte om man skulle ut och springa, inget lockande väder idag ju :/ förmodligen chillar jag bara tills jag ska köra :P men samtidigt hade träning suttit fint och det behövs :P

Annars idag vet jag inte vad som händer, blir väl att se let´s dance. Jag vill hitta på ngt mys med mitt hjärta eftersom vi var ifrån varandra hela förra helgen och imorgon ska jag jobba natt så blir väl mest ikväll vi kan hitta på ngt. Vi får väl se helt enkelt vad denna fredag ger oss♥.


Vad ska ni hitta på denna fredag?:)

Caaaaaiiio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0