.gymmat och shoppingkväll idag :)


vilken härlig dag alltså :)

åkte till mamma, vi fikade kollade london resor, skulle bara vilja åka bort, så härligt. :)

sen så bestämde vi att vi skulle åka till gymmet i torup, sagt och gjort vi åkte dit där.
Och jag tränade som aldrig förr, köttade till rejält, kändes superskönt. Kul var det oxå, blir en sväng dit imorgon med förmodligen efter jobb. Härligt!

och sen fick jag ett mess av mitt hjärta om vi skulle till burlöv idag, javisst tänkte jag inte så ofta Jocke kommer på att vi ska iväg på sånt. Och då var det sånhär shoppingkväll där, som han hade hört om, så han tog dit mig där för han visste väl det skulle göra mig super glad så Jag bjöd på middag, wokade grönsaker och biff, smarrigt. Freddys spelade där, massa olika clowner där.
Hade en superkväll där, 20% på nästan allt ordinarie i dem flesta affäerna, jag shoppade loss på Gina ;)
två skjortor och ett par leggings :D
Sen blev det ett par vantar på stadium, ljus,rivjärn och annat smått och gott på tiger handlade jag.

Har verkligen varit en superdag, tack mamma och tack min älskade älskling för du tog ut mig på shoppingtur, jag älskar verkligen dig, nu ska jag upp och mysa med mannen i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0