.idag är jag en trötter

freeedag,

hade en låång dag på dagis så idag känner jag mig som en riktig trötter, gick väl ganska så bra där. Vi bakade idag och sen där ute skulle jag jaga dem, så kul det var. När jag skulle på rast så bad dem mig, fröken martina, snälla martina måste du ha rast? kan du inte leka mer med oss. Så härligt, men jag gick på rast :P

annars så har dagen bjudit på middag hos mamma, sen nu har jag plockat undan här hemma, skulle städa ordentligt, men det får bli imorgon helt enkelt. jag orkar inte nu, haha.Har lärt mig att jag ska nog inte ställa upp för folk fler gånger, allt blir ju bara fel. Ibland blir man bara så grymt irriterad hälften säger att det är bra en dag senare får man ett samtal att det inte var så bra, irriterad blir man då.
Varför är folk falska? vad tjänar man på att vara falsk?


Saknar min bättre hälft♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0