.Idag gjorde jag något helt annat än det jag skulle


Idag har jag gjort något som jag har varit inne på och göra i över ett år, idag vågade jag.
Det blev inget IKEA, jag har varit i Skurup hos Lina, alltid lika trevligt :) Sen gick vi i färgaffärer och sen handlade jag en gullig sak till mitt hjärta. Och sen lagade jag en mysig god middag till oss. Nu sitter vi här i soffan och har bara mys.





Kan ni se vad jag gjort?:)
Och vad tycker ni om det?:)





Ja ni ser rätt jag har klippt lugg vilket jag velat göra i över ett år, men inte vågat;P

Neej ikväll blir det Hollywoodfruarna och förmodligen Håkans bar.

Vad ska ni hitta på ikväll?:)

Kommentarer
Postat av: Kirsi- mamma till Alex

Men guuud vad fin du blev =)

JÄÄTTESNYGGT!!!!

2010-03-15 @ 20:26:39
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Emma

SUPERSNYGGT Gumman!!

2010-03-15 @ 22:07:04
Postat av: Renée

jätte fint, passade dig bra!

2010-03-16 @ 10:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0