.idag skänker jag mina tankar åt Josefin<3


Torsdaaag,

denna dagen har jag varit på jobb från 7,30-17.00 väldigt lång dag, men gud så härligt det har varit på dagis idag, har verkligen lekt och busat. Har iaf fått barnen till och springa av sig, det behövdes :)

Idag fyller även Linnis år, gamla tanten:)
Fast idag skänker jag mina tankar åt Josefin, tänker så mkt på dig vännen. Finns inte så mkt jag kan göra nu mer än att finnas åt dig, din mamma har det bra där uppe, han där uppe fick en underbar ängel tyvärr var det alldeles alldels för tidigt. Du har mitt nr bara ringa när du behöver mig♥






Min morfars begravningslåt, ohh vad jag saknar dig min lille morfar.
Min farmor och farfars begravningslåt, jag saknar er så himla mkt!



Neej det får bli alles för idag, Caaaiooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0