.ingen ledig dag, varit på nytt boende och jobbat idag

Torsdaaag,

fy bubblan vad trött jag är. Inte fick jag nån ledig dag inte. Vid tio så ringer chefen från Svedala Kommun, och frågar om jag kunde tänka mig jobba på ett annat boende idag. Och självklart kunde jag tänka mig det, det var bara på med kläderna och köra. Så vid kvart i elva var jag i Svedala och jobbade till halv 17,30 ikväll, jag var så trött då. Har flyttat och kastat en massa saker, men där kommer bli så fint och mysigt :)
Chefen ska ringa mig imorgon om fler tider nästa vecka, vet iaf att måndag och tisdag ska jag jobba där. Alltid lika spännande på nya jobb och boende. Men hade iaf trevligt där idag :)

så nu sitter jag här trött som tusan, blir nog en tidigkväll, vi grillade korv när jag kom hem så gott :)
tyvärr blev det inga våfflor för mig idag inte.

Och hela helgen verkar uppbokad :)

Imorgon ska jag till Steniis på tjej/inflyttningsfest därefter blir det utgång, ska bli superskoj och kul att träffa dem andra :)
Jocke ska ändå jobba imorgonkväll så det gör inget, kanske händer att jag blir trött imorgon men då får vi nog ta en snaps och ordna upp det ;)
Har även varit på systemet och laddat upp lite :P
Och på lördag blir det och åka och kolla när älskling kör cross, första träningen detta året och med den nya crossen, om det inte regnar förstås, tycker det borde vara sånt underbart väder som det varit idag.
Och på kvällen ska jag hem till Charlotte och Nisse förmodligen, ska bli spännande och kul :D

Neej nu tror jag snart sängen kallar på mig, brukar ni oxå kunna höra er sänga kalla efter er?:)
blir förmodligen ingen uppdatering imorgon, kanske på fyllan hos stenis, vi får se helt enkelt.

Ha en fortsatt underbardag, Caaaio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0