.lördag och jag har städat hela huset

Lööördag,

När jag vaknade imorse var det ett sånt underbart vår väder, solen sken och jag med den.
Men nu några timmar senare så är det mulet och regnar, så tradiet :/

idag har jag bara tagit hand om huset, vilket innebär städning, har verkligen städat idag, till och med oljat in vårt köksbord, har andra maskinen tvätt igång.
Känner mig superduktig :)

och ikväll har jag inte en aning om vad som händer, traaadit.
blir väl och se melodifestivalen, men ingen är riktigt på g till ngt. och sånt är tradiet.
så har ni tråkigt ikväll så hojta till :)

neeej nu ska jag gå ner i källaren och kolla tvätten.

och btw vem hoppas ni vinner i Melodifestivalen ikväll?

jag gillar Eric Saade, Darin och Jöback. men tycker ingen är någon riktigt vinnare i år. Kanske har jag fel.

Ha en underbar lördagkväll, Caaaio !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0