.måndag och jag var hos tandis

Måndaaaag,

har inte så mkt att skriva idag, har varit på dagis och busat. Så himla kul. Hade ute dag idag, och jag lekte en massa leker med dem, spännande.

Sen har jag varit hos tandis, deras system var nere så jag kunde inte betala ;) hihi. synd bara man ska få det på faktura :/ hahaha.

Men nu e det dax för Hollywoodfruarna, sen blir det sängen, har en väldigt lång dag framför mig imorgon, men det ser jag framemot, härligt att jobba :) 13timmar ser det ut att bli :P

Får se om det blir uppdatering imorgon, kan hända att man inte orkar.
Börjar bli trött på min jobbiga mage oxå :( Hoppas verkligen inte det är det jag och mamma tror att det är, då blir det att börja laga helt annan mat, jobbigt. 

Har tänkt länge på ordet vänner, vad är vänner egentligen?
Vad tycker du är en vän för dig?

Caaaaio

Kommentarer
Postat av: Rebecca

En vän tycker jag man ska kunna ringa när som, om det så är mitt i natten eller ja, vilken tid på dygnet som helst. Veta att man finns även om man inte träffas lika ofta längre..

2010-03-22 @ 22:50:37
URL: http://humblebumblebees.blogg.se/
Postat av: Emma

Vänner = JAG :)

Älskar dig!

2010-03-23 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0