.nu ska jag sova efter 13timmars arbete

Onsdaaaag,

idag är jag en riktig trötter, 13 timmar jobbat igår och idag. Då får man vara en tröttis.
Men har haft lika trevligt på båda mina jobb :)

och igår morse när jag hade lagat gröt till frukost, så går jag till vardagsrummet. och vad tror ni jag hittar/ser där? En grymt stor spindel på väggen, stor och svart. Hur i hela friden tar dem sig in?
fick ringa till jocke och lugna mig :P, kunde knappt äta min gröt, jag hatar verkligen spindlar! UUURRRRRKKK!

men sen så när jag kom hem hade han dödat den, annars hade jag inte kommit.

neej nu ska jag kasta mig i sääängen, imorgon ser det ut som jag blir ledig. Kanske är bra för vi ska få hem en sotare under dagen.

Hoppas ni har haft en bra dag, Caaaio!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gumman lilla, jag åker varje dag 4 ggr i veckan till jobb halv sex på morgonen och har jag tur är jag hemma igen vid 18.00 :P så 13 låter inte så farligt bara tvådagar i rad :P Hehe.. Pusss

2010-03-27 @ 15:43:24
URL: http://rebeccccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0