.ska jag strax laga mat

Onsdaaag,

igår blev det inget bloggande, blev helt enkelt för trött. Först jobba några timmar, sen ut till gymmet. Därefter till Beddinge och flytta ett stort tungt golv till mammas husvagn.Det var slitsamt, men min kära kusin och Pierre hjälpte till, blev rätt så roligt i mellanåt :P
Sen blev det hamburgare hos min kusin så kollade vi lite hockey :)

Dagen idag har beståt av shopping & intervju:)
Har handlat lite olika på IKEA, vi var där så vi åt frukost oxå, så himla gott och nyttigt, perfekt start för både mig och Gun, (Jockes Mormor).
Väl shoppat där åkte vi till Lagerhaus, handlade lite där oxå :) hihi.
Sen var det dax för mig att åka till Intervjun, och det gick strålande där :) iaf sa dem att det gick riktigt bra, var helt vimsig i början, jag hittade ju inte det. Men tillsist hjälpte en chef mig dit så blev att bra och dem verkade trivas med en :) hoppas nu bara på det bästa.
Dem ringde från dagis idag, men två timmar för mig var inte så lönt att jobba, kostar lika mkt att köra dit där. Och komma helt slut till en intervju är nog inte det bästa heller. Så jag fick tacka nej, sånt tycker jag inte om :/

Neej nu ska jag strax gå och laga mat till mig och pojkvännen min♥

Vi hörs, Caaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0