.söndag, jobba ikväll idag

Söööndaag,

och denna helgen lider mot sitt slut.
Ska jobba ikväll, 14,30-20,30. Sen hoppas jag jocke är hemma så det blir lite söndagsmys ikväll :)
Men man ska väl inte hoppas på för mkt, han lär ju vara trött i sådana fall.

Igår åkte jag hem till Emmsi och Daniel, supertrevligt som vanligt. Vi testade ett spel, Let´s Dance, och fy bubblan vad vi skrattade så jäkla roligt ;):D
Och ja vi såg ju självklart melodifestivalen, är ju inte direkt nöjd med att vi skickar Anna, ville det skulle vara Manboy, dels för att den låten sjunger man  lätt med till, utan att behöva höra den flera gånger. Det är sådana låtar som brukar vinna. Och den låg ju bra till i "dem andra länderna". Men tycker värdarna har gjort en härlig show, dubbelt så bra som Mede.

Neej nu ska jag nog gå ner till crosstrainern här hemma, vill egentligen ut och springa i det fina vårvädret, men har inte så mkt tid och inga skor.
Och min mage klyddar som fan idag :/

Har även funderat en del, kanske är det dax för mig att börja plugga?
hmm frågor,svar snurrar i mitt huvud. Kan jag klara av att plugga ett helt år igen?

Ha en underbar Söndag, Caaaio!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, roligt hade vi ABSOLUT! Det jävla spelet alltså! HAHAHA!



Klart att du ska börja plugga, jag tror att det kommer bli skit bra :).



Älskar dig!

2010-03-14 @ 15:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0