.speciellt glad denna måndag, vi är kanske med valp

Måååndag,

denna måndagen är jag speciellt väldigt glad :D

VI är med VALP :D

Iaf så som det ser ut nu, igår satt vi på blocket och hittade vår charmiga prins. Jocke sa direkt att honom ska vi ha.
Idag tog Jocke äntligen reda på om han tåler hund eller inte, och vet ni vad. Han TÅLER HUND :D
Han tåler inte häst och katt.

Meeen jag har heller aldrig hört och sett Jocke så här engerad i något sen vi blev tillsammans, han ska ta semester planerar mkt nu. Är bara så underbart glad.
Så förmodigen nästa fredag hämtar vi nog hem vårt charmtroll om inget skulle hända.

Ja jag vet att en del verkar emot att vi skaffar hund, men nu är detta vårt liv, och vi väljer detta nu. Så jag hoppas att folk kan bli lite glada för vår skull istället.
Igår sa vi hellre detta charmtroll än vår resa som vi planera till turkiet, ingen tvekade överhuvudtaget om att det var honom vi ville ha.


Det känns som mina drömmar slår in nu, känner mig så himla glad och lycklig, vi ska bli tre♥

Snart dax för jobb, hoppas ni oxå får en underbar måndag, Caaaio!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad roligt! Grattis till voffsingen! =)

2010-03-29 @ 22:45:44
URL: http://tuffatott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0