.träffade en gammal vän igår, minns lantan tiden<3


Igår när vi kom in till stan så vägrade killarna att dansa, jag blev sjukt irriterad, men sen så hittade jag en gammal vän till mig. Som jag umgicks massor med, det var helt galet vilka sjuka saker vi hittade på. Så himla roligt att träffa dig.
Vi shotade och dansade och hade så jäkla roligt. Förmodligen ska vi träffas snart igen och inte låta det gå flera år som sist. TACK :D

tänkte lägga upp en underbar låt som jag minns sen Lantan, en underbar tid i mitt liv♥
Saknar den tiden så himla mkt, vänner omkring en, alltid något galet hittade man på med men framför allt, var man så glad och ens bekymmer var inte alls så stora som dem man har idag. Träffade två som gick på lantan, helt sjukt vad tiden går fort.
Men saknar verkligen lantan, men samtidigt så gillar jag mitt samboliv och allt det dära med. Men ni förstår säkert hur jag menar?

Minnena kommer alltid bestå NP04JB

ÄLSKAR DENNA LÅTEN!!!

Och JAG ÄLSKAR DIG JOAKIM!!!

Så denna låten är till dig älskling!



Och idag har jag bara legat hemma, Jocke har varit och köpt ny bebis till han, alltså en ny cross. Så han är lycklig och nu kommer han hem med Pizza, smarrigt och sånt behöver jag när jag är bakis.
Och ikväll blir det till att jobba natt, blir en lugn kväll.
btw Grattis älskling på din namnsdag och Grattis Charlotte på födelsedagen :D


Vad ska ni hitta på denna lördag?
Caaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0