.funderar på att åka till IKEA

Måndaaag

idag vet jag inte vad som händer, verkar inte som jag ska jobba, så ser ut och bli en ledig dag :)
den tror jag nog att jag ska spendera här i soffan och ev funderar jag på att åka till IKEA, det hade väl varit nice :) behöver fixa hem lite olika saker, smått och gott ;)

magen klyddar inu, väldigt jobbigt. vet inte varför, om jag ätit ngt jag inte tåler. märkligt iaf :/

funderar på att springa en runda här ute på landet i det fina vårvädret, visst är det underbart när solen tittar fram :)

Och igår kom min älskade älskling hem, när han kom hem beställde han pizza och jag en vikingrulle, smaskens, vågade liksom knappt äta på jobb i med magen.
Sen hade vi bara mys, han somnade men det förstår jag, skönt att ha honom hemma igen♥.

Idag tror jag även jag ska ringa till skolan, höra med ansökningar osv. Spännande.
Ska även prata med hjärtat idag, vi ska diskutera det och sen så hur det blir med ekonomi osv.
Ett år går ju fort så vi får se helt enkelt.

ha en underbar dag i det fina vårvädert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0