.en härlig helg och nu är klockan sommartid :)

Söööndag,

snart lider denna helgen mot sitt slut, tradiet ju.

Kvällen hos Steniis i fredags var helt jäkla härlig, så himla roligt.Har kommit fram till att jag tåler verkligen inte Tequila, hahaha. Det enda negativa var att min kamera blev bortrövad på Harrys, pga några dumma vakter som puttade undan mig, så kamera och mobil flög i golvet, mobilen hittade jag men kameran är borta :( och dem hade inte fått in den, får ringa dit i veckan igen, hoppas att någon som tog den kanske fick dålig självkänsla av att dom tog min kamera på golvet :(
Tack tjejooor för den kvällen, lovely!

Även om jag blev väldigt ledsen för kameran så får man väl se till och köpa en ny, allting händer av en anledning, antagligen är det för jag ska köpa en system kamera nu kanske.

Lördag låg jag heeelt utslagen och bakis, till klockan blev fyra. Då fick jag fixa till mig, därefter begav jag mitt till Charlotte och Nils-Emil på middag, middagen var supergoood. Var bara en massa Alnarpsfolk, förutom jag Charlotte och Manda. Och vi satt mest och snacka en massa. Vid tio fick jag bege mig, då jobbet ringde in mig igår om jg kunde jobba imorse, och självklart gjorde jag det. Men hade trevligt igår, och dem bodde så fint, kan inte förstå att man vill åka från en hel gård för att jobba i Kanada :P

Söndag:
Har jobbat imorse, är helt slut. Nu har jag precis ätit med älskling. Ikväll tänkte vi planera lite semester, om det nu blir av....
Men annars är allt bra här, ny vecka imorgon, nya tag och massa jobb.
Och hoppas nu inte ni glömt ställa fram klockan en timme, tur så kom Jocke på det igårkväll. Nu är det Sommartid, nu väntar jag bara på den underbara solen som jag hoppas kommer fram imorgon :)

Ha en underbar söndag, caaaio!

Kommentarer
Postat av: Stenis

(Helt sen) men tack själv gumman.. Synd med kameran, men vi hade kul ändå :D Kram

2010-04-29 @ 10:23:59
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0