.sorry för den dåliga uppdateringen


tjooo

sorry att jag inte uppdaterat något i helgen, men jag har verkligen haft och göra.
fredagen började med jobb, därefter drog jag och mamma till gymmet, härligt. Köttade som vanligt lite där. Är verkligen på g känns det som :) härligt.
köpte till och med 10kortet där, så detta ska fortsättas :) vi har bestämt minst en gång i veckan, men nu är både jag och mamma så taggade så vi vill dit varje dag :D

lördag, då jobbade jag hela dagen, sen körde jag till mamma och fixade till mig, jag mamma och Anna skulle ut och äta middag tillsammans, var trevligt. Mkt snack :) vi åt på Södervärns Krog, servicen var inte den bästa där, men maten där var god :)
men sen skulle mamma och jag egentligen gå ut på möllan, men om vi fattade det rätt så var där en som blev knivskuren vid möllan, bussstatioen där. Och då vill inte jag gå ut där, massa poliser var där, ambulans osv. Så vi åkte hem, Jens hämtade då Anna, mamma och mig vid tio. Sen gick jag och mamma upp till hon, satt och snackade om allt möjligt, sen kom mitt hjärta och hämtade mig vid halv tolv. Så fick jag hem och nanna med min underbara älskling.

Söndagen låg jag och Jocke och bara myste till tio, sen gick han upp och Jonas kom dem fixade ngt i hans buss.
Sen började jag redan kl tolv på dagen, då var det dax för dans på folkets hus. Och sen när jag slutade kom jag hem till en älskling som hade tänt en massa ljus, så mysigt det var. Bara ligga i fammen på ens älskling är underbart.

Nu e det måndag och ni har fått ett långt inlägg, haha. Men nu väntar gymmet och sen jobb tills ikväll.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0