.brände mig på fingerna idag, ajajaj

Onsdaaag,

idag har jag varit både på dagis och på ett nytt boende. har alltså gått brevid. Det gick väl ganska så bra :)

Vilket härligt väder det har varit idag, barnen älskar det och vi älskar det. Vi spelade fotboll idag där ut, så har motionerat oxå :P

två negativa saker har redan hänt mig idag, min telefon trilla i marken, så man ser verkligen ingeting nu. och jag brände fingrarna på plattan idag på nya jobbet, ajajaj. Och jag har ju inte tid att handla ny mobil försen på fredag, drygt när man inte kan läsa sms eller se vem det är som ringer. Sjukt drygt.

nej nu blir det nog att gå och lägga sig, är en liten trötter idag,

Vad har ni gjort denna soliga dag?:)

Caaaio!

Kommentarer
Postat av: Renée

stackare! hoppas du inte får fula märken på fingrarna! Vi har med ny spis hos oss =) Vilket boende var du på?

2010-05-20 @ 01:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0