.dagen började tidigare än jag förväntade mig

Freeedag,

dagen började tidigt, tidigare än jag förväntade mig. vid fem fick jag pussar på handen av Orvar, sen 5min efter kräker han, (gräs). jag låg kvar nån minut, tänkte då behöver han säkert gå ut oxå, han ville helt enkelt bara att jag skulle flytta på mig, han hoppade upp till Jocke i sängen och gav han en massa pussar, haha. och ville inte alls gå ut, men väcker man mig vid fem så ska vi ut och gå vid halv sex, så halv sex imorse tog vi en promenad, sen plockade jag undan i huset, toan och dammsugade, satte även igång två maskiner tvätt. Och vad tror ni händer när jag dammsugat färdigt? Jo jag tappade dammsugaren och ut fooor allt vatten och skit jag dammsugat upp, bara att börja om. Men rätt så skönt att allt det var färdigt innan klockan var halv åtta imorse, Sen fixa jag mig för jobb och gick en runda med Orvar, var ute nästan hela dagen på dagis idag, härligt =) synd det började regna nu bara men det går väl över får jag hoppas, ikväll kommer min familj på pappas sida hit, vi ska grilla och sånt mysigt ju :D

neeej nu blir det köra och handla mat tills ikväll och därefter blir det systembolaget och hitta gott tills imorgon :D

Vad ska ni hitta på med denna pingsthelg :)?

Caaaio!
Martina&Orvar


martina pedersen ♥  joakim nander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0