.dax och bege sig mot en lång jobbedag


Tisdaag,

när tisdagen har gått så tycker jag veckan går rätt så fort, så hoppas denna dagen går fort. Vill ha helg nu.
Till helgen bär det av mot Hbg titta crosstävling =) Och ev ska jag hinna träffa Rebecca där oxå en runda :D

nej har inte så mkt tid att skriva nu, blir en lång dag idag på jobb, 8,30-20,30 tror jag. Blir dagis nu först därefter skurup, är ganska bra att jag är i Skurup mkt nu innan sommaren, så man har lite koll på läget:)

Vad ska ni hitta på denna tisdag?:)
Caaaio!

Kommentarer
Postat av: Linda

för mig blir det också en lång dag, men inte lika lång som dig:) men jag jobbar mellan 8-16.30 ,:)

2010-05-04 @ 07:39:25
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0