.hemma från jobb, dit igen om ett par timmar

Lördaaag,

Så har man jobbat färdigt för dem timmarna, sen börjar man vid åtta ikväll igen, ska jobba natt.
Nu blir det mys med Orvar och inväntar Jocke från crossen.

Vi har 23 månader idag =) snart två år, härligt :D

Igår var det mysigt, vi var nån st här och grillade, hundarna busade, och skämt hörde vi nog hela tiden, så himla roligt hade vi ;) haha. Och valparna var så himla söta tsm, Orvar kunde vara lite för mkt för Hardy, men emellan åt lekte dem riktigt fint tsm, kul och se :D men idag har jag en väldigt trött hund :P
Och vi var ute hela tiden, i våra nya trädgårdsmöbler, filtar, tända ljus tyckte faktiskt vi hade riktigt mysigt igår :)

nej nu blir det mys och lite vilning med min älskade Orvar. Undrar om Jocke lagar romantisk middag till oss, men man ska väl inte förvänta sig något sin min kusin sa till mig, då blir man bara besviken. . .

Vad ska ni göra denna lördag?
Caaaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0