.köpt gummistövlar, är i Hbg

Lördaaag,

igår blev det inget inlägg, jobbade till åtta på kvällen sen bar det av mot Helsingborg. Där jag är nu :)
Älskling har tävlat idag, gick superbra, kom femma :D

Dagen idag har jag börjat med och titta cross, sen kom Rebecca och hämtade mig, shopping,fika och snack på väla blev det. Även en tur till Rusta och handlade gummistövlar så jag har det nu, nice :D

Sen har det varit mys med Orvar tittat tävlingen och nu tänkte jag nog ta och vila mig lite, vaknade 07,05 imorse på min lediga dag, trist :(

Ikväll blir det nog grilling här, mysigt♥

inte mer för mig denna gången, Caaaaio!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv; höhöh aa :P

2010-05-08 @ 16:31:32
URL: http://pellmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0