.kristi flygare, vet ni vad?

Torsdaaag,

idag är det kristi flygare, jesus flög iväg, haha.

Dagen idag har varit jobb, rensa i trädgården, så nu är den fin =) grilla hos mamma i husvagnen och nu mys med dem två bästa♥

imorgon blir det jobb mellan 8-12, härligt. egentligen var det 8,30-12 men där blev lite klydd så nu blev det dessa tiderna.
Sen ska jag jobba natt imorgonnatt oxå, längtar tills lördag nästa vecka, då är jag ledig :D

nej nu tror jag att jag ska knyta mig, har en dag imorgon med.

Och vet ni vad? Jag satte in en ny p-stav igår, och hade inte bedövning över hela, AJ, men tur man är en viking, gjorde inte så jäkla ont som jag trodde, och jag som inte skulle ha en ny, men eftersom jag oxå insett att barn nu är nog inte rätt för mig och Jocke så prata barnmorskan och eleven med mig och då sa vi att en ny sådan är väl bäst. Sagt och gjort. Dem berömde min stav grymt mkt, så fint den satt, knappt rört sig på tre år, ett riktigt proffs, elit hade satt in den sa dem. Märkligt hur dem satt där och beundrade, kul iaf att det var bra gjort :D men givetvis kunde jag inte hålla ögonen ifrån när dem pillade där och skar upp, det är väl typiskt att man inte kan låta bli och titta.

Neej nu blir det sängen,
Natti Caaaio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0