.löning idag, är helt överlycklig över min lön ;D

Torsdaag,

Löning idag, så sjukt nice ;D är helt överlycklig över min löööön :D
Jag är bättre än bäst fan, som timanställd trodde jag aldrig jag skulle kunna få en sådan lön...  ;D wiiie.
Australien resan here i come ;D

idag har jag jobbat, och fått reda på en riktigt rolig sak, jag ska kanske ev få fast tjänst (A) ;D inte heltid, men 50-75%  dem ska räkna på det först, helt chockad blev jag när dem sa om jag kunde tänka lite på det ;) hihi.

Älskling och jag har precis suttit och betalt räkningar, kändes verkligen super bra, att vi sitter tsm med allt sådant nu, kommer bli bra :)

sitter och tittar på ettan och undrar vad fan är det här?
är det bara jag som tänker så?
Någon låt ni tyckte var riktigt bra?

Vi hörs förmodligen imorgon, ha en härlig torsdagkväll, Caaaio!


Världens finaste Orvar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0