.ska man gå till Skivarp?

Onsdaag,

hoppas dagarna går fort nu till helgen, längtar efter att få vara ledig faktiskt :)
Idag har tiden på jobb gått fort, hade Orvar med, vilket dem älskade på boendet. Han såg sig själv i en glasruta idag för första gången och blev livrädd och sprang och gömde sig, skrattade grymt mkt. men nu i slutet började han skälla på sin spegelbild för den inte ville leka. Han är för söt. Sen åkte vi hem en snabbrunda till Anna och Co. Så hardy och Orvar började leka direkt och mina ögonbryn är noppade, tack siss =)

Nu sover min lilla goding, funderar på att gå till Skivarp idag, igår var jag och älskling ute och gick, 4km inte så väldans långt men att komma på det kvart över nio så räckte dem 4km lååångt :P haha.
Jocke kör ju i Skivarp idag så om man går dit så åker man hem, vi får se helt enkelt.

Hoppas ni andra haft en bra dag, caaaio!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jaa:D jag ser dollar tecken i hjärnan:D

haha.

denna månaden har jag 3 lediga dagar, och knaske får jobb på dom med:O

haha :D

jaa, jag saknar verkligen den:(

2010-05-05 @ 21:19:43
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0