.ska snart ta ut p-staven :(

Onsdaag,

snart är det dax för mig och bege mig, är inte alls road över det, men krämen sitter på nu iaf, hoppas det går fort och inte gör så ont. Sen har jag fått för mig att om jag blir gravid så är det mitt fel, men killar kan faktiskt oxå skydda sig, varför blir det nästan alltid vi tjejer som blir skyldiga om man blir med barn?
Innan ville jag ha barn, men nu vet jag inte riktigt, vill uppleva lite först... hmm känns konstigt!

Tråkigt väder är det med, känner mig mest deppiga idag och helt vilsen :(

nej nu ska jag pussa på min älskade Orvar, han var så grymt söt igårkväll. Vi lekte med honom sen så sprang han in i glasbordet och slog huvudet, han kom springade till mig medsamma precis som en liten bebis. Ohh vad jag är glad för dig Orvar♥

sen blir det jobb ikväll oxå, nej nu blir det mys en liten stund, sen blir det att fixa till sig.

Ha en bra dag, Caaaaio!

Kommentarer
Postat av: Siss

När ska våra bebisar leka igen?

2010-05-13 @ 18:55:53
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0