.ska ta ut min p-stav imorgon :(

Tisdaag,

Idag har jag jobbat, dagen där flöt på ganska bra.
Har även ringt MVC, imorgon ska jag ta ut min p-stav, Usssch jag fasar så för det :( Vi ska även prata om vad jag ska ha hädan efter ,blir nog även att ta ett g-test. jag har haft min stav lääängre än vad jag borde så den ger inte fullt skydd längre.

Hmmm jag är så nervös, vad ska jag ha för preventidmedel nu nästa gång?
p-piller är inget alternativ, funkar inte på mig dessutom är jag väääldigt glömsk.
Ni vet ingen bra sida man kan kolla lite olika sådana saker... är sjukt nervös, tur jag har mitt underbara hjärta som stöttar mig :) älskar dig!

nej nu får jag kolla till maten, så den blir färdig och god, ugnstekt falukorv med mos.
Sen blir det nog promenix med mina älskade hjärtan ikväll♥

Caaaio!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan ju testa p-ring. Den behöver du bara komma ihåg en gång i månaden. =) Tror att den kostar ca 100:- i månaden.

2010-05-11 @ 21:34:27
URL: http://tuffatott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0