.söndag, hemma från nattjobbet, snart dit och jobba kväll

Söndag,

natten på jobb var ganska lugn, köpte bullar och lite mys frukost med mig hem till mig och hjärtat. Så vid nio, halv tio blev det en mysig frukost tsm :D väldigt skönt att vi hann träffas lite, nu är han och tränar med crossen, vill ut och gå en runda, får se vad lilla Orvar säger om det när han vaknat.
Sen blir det dax för jobb ikväll igen, imorgon är jag ledig, skönt.

Igårkväll när jag körde till jobb blev jag så grymt festsugen, skiiit asså.
Såg en gå med en öl i handen, säkert påväg mot en fest, ohh vad jag bara ville ut då :P

Så snart hoppas jag på en utgång, Jocke ska tävla till helgen, men blir det bara lördagen han tävlar på så vill jag nog ut på kvällen ;) Ystadcrusingen då oxå :P

Neeej nu är det söndagförmiddag inget festande alls idag, haha. Vad ska ni hitta på idag?:)





lovely song!
Caaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0