.strax dax för tävling i rödby

Lördaag,

idag var vi uppe med tuppen, vi skulle ju till rödby som ligger vid Karlskrona har vi kommit fram till ;P Så vid fem var det till att gå upp :/ tur jag jobbat med kor, då gick man fan upp tre på natten :P
Jocke ska snart tävla, hoppas att vädret är bättre då, vill ju ha solsken.

Träffade på ett par andra som hade hundar
, vi gick en bit härifrån och släppte loss dem, gud vad dem älskade det, och speciellt lilla Orvar, min fina älskling. såg så himla roligt ut, alla andra var vuxna typ och lilla Orvar där, men dem gillade det och jag älskade att se på min lilla bebis leka och busa så fint ;D

nu sover han gott, vi var ute i nästan en timme ;P och så visade sig att jag känner hennes dotter, världen är sjukt liten, men riktigt roligt var det ;D

nu powernapar Orvar i bilen, helt slut är han, tror oxå jag ska sova lite i bilen, vi hörs kanske sen. Hur är vädret där nere i Skååne?

Caaaio!


Kommentarer
Postat av: Linda

jo det blev en mysig dag med min älskling:D

2010-05-30 @ 11:03:49
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0