.Sverigecupen i Helsingborg är nu avklarad

Söndaaag,

Puuuuh, vad jag är trött. Har ju inte varit hemma på hela helgen, har ju varit på crosstävling :)

Idag gick det riktigt bra för älsklingen, hade kunnat gå ännu bättre om han inte fått punka på däcket, men han körde ikapp, från 27 till nr 14 med punka är jävligt bra, oftast bryter man när man får punka men hjärtat gav sig inte, stackars dem som blev omkörda av en som har punka :P.
Och i andra heatet kom han etta 1 :D med ett nytt däck drog han ifrån riktigt jävla snabbt, låg fyra i starten, starten är hemskt, men sen låg han etta hela tiden, hade till och med 36 sek efter låg 2:an så han hade ett rejält försprång, jag var nervös hela tiden. Och när han gick i mål var jag helt överlyckling. riktigt kul och se att det går så bra för hjärtat.
1 poäng ifrån att få köra sm till pingst, surt, men nu verkar det som vi ska ha en vecka tsm och så ska jocke tävla utanför Stockholm den 5-6 juni, så får Jocke ledigt vecka 22 så kommer vi ha en underbar mysig vecka runt Stockholm och därkring. Hoppas hoppas att han får semester då, då firar vi nog vår två års dag i Stockholm :D

Har haft en riktigt härlig, mysig och framförallt rolig helg med alla crossfantaster och deras humor
. Och älskade lilla Orvar gillade det skarpt, alla tittade ju på honom, vara ute mkt och träffa lite andra hundar. Han ville så gärna leka med dem, men det ville inte dem. Dem bara stirra på honom och han ylade för dem inte ville leka med honomMitt charmtroll.

Älskar mina två älsklingar så himla mycket, Joakim & Orvar,tack för ni finns i mitt liv  & förgyller det. Ni är bäst♥

 Det var allt för mig idag, hoppas er söndag är mysigt,Caaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0