.tävling i vissefjärda, stuga blev vandrarhem

Söndaag,

då närmar man sig slutet på denna helgen oxå, var himla skönt att jag blev ledig, tack Reneé för hjälpen med det =)

Jocke tävlat både igår och idag, gick hyfsat bra tycker jag, var i Vissefjärda idag Kom tia & trettonden platsen idag. Och Orvar har fått busat med sina älskade vänner, vi bodde granne med dem idag så Orvar var i full gång, sen gick vi en runda på en timme där hundarna fick vara lösa, så roligt. Ni kommer få se bilder sen ;D

Skönt, denna vecka som kommer har jag bara jobb två dagar, skulle egentligen var helt ledig men jocke blev inte ledig så två dagar kunde jag ta. Så undrar vad man ska hitta på när man e ledig ;P
Igår blev jag grymt irriterad, vi skulle ju hyra stuga men när vi ringde till hon så svarade hon inte så vi kunde inte få nycklarna, så vi fick ta in på vandrarhem. faktiskt rätt så fint, dusch och toa i rummet, men grymt surt att kärringen att inte svara tycker jag. . .

nej nu sitter vi i bilen på väg hem, är typ utanför Bromölla nu så har en bit kvar, längtar efter min säng.
Grattis alla mammor på morsdag, speciellt min lilla mammi, puss på dig! hihi.

Vi hörs imorgon, Caaio!

Kommentarer
Postat av: Linda

tack såmkt:D

detsamma:D

2010-05-31 @ 16:44:20
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0