.underbart väder denna torsdag

Torsdaag,

Vilken härlig dag det har varit idag =) älskar ni inte bara detta underbara väder?
I LOVE IT!!!

Bus idag med barnen ute i den härliga värmen :D, var även förskolans dag idag, så vi bakade och sånt till deras föräldrar när de kom och hämtade barnen, var drop in på eftermiddagen, var uppskattat :D

har även jobbat på boendet idag, vi tog ut och åt kvällsmat ute i trädgården, ljuvligt. riktigt härligt och väldigt uppskattat.
Och idag fick jag även på att jag fått ett vik, på 20dagar i Skurup, där jag var igår. Dem ringde mig imorse och undrade om jag var intresserad. För sen börjar ju semestern, men visst var jag det. Gå brevid en dag och dem ringer en dagen efter och vill man ska ta ett litet vik direkt då borde man ju göra bra ifrån sig, speciellt om dem har andra de kunnat ringa ;P jag blev iaf väldigt glad,

nej nu ska jag ut och springa, sen tar jag och går en runda med älskade Orvar.
Imorgon har jag en härlig dag, 8,30-12,30 =)
Sen på kvällen kommer min pappa, mia, och mina små syskon, vi ska grilla och snacka och ha allmänt härligt tillsammans :)
blir nog shopping imorgon eller på lördag.

Ska ut på lördag och då vill man ju känna igen sig som partyprinsessa, kommer nog bli riktigt roligt här hemma med förfest med gamlagänget och lite nya ;D Längtar!!!

Vi hörs imorgon, Caaaio!


Min älskade bebis!!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

vilken sötnos! :D

2010-06-03 @ 19:13:55
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0