.var bakis igår och idag blir det jobb

Måndaaag,

var lite bakis igår så därför skrev jag inget, kände inte direkt för det.
Och så skulle jag på och jobba på kvällen,  inget roligt ska jag berätta.

men förfesten här hemma var lyckad och kvällen på törringe var riktigt lyckad ;D
Tack alla som var med och gjorde det riktigt roligt.

Förutom du JOAKIM!!!!!!!!! Givetvis blev han för full och kunde inte följa med, att flickvänner alltid har rätt, varför kan dem inte bara ge sig då?

neej nu tittar jag och Orvar på våra bästa år, inget fint väder direkt. sen blir det jobb ikväll.

Ha en fin dag, caaaio!

Kommentarer
Postat av: Emelie & Wille : )

Hola ! Ska du till Hässleholm i helgen ?



Jag har provat dom i en vecka nu.. Fick huvudvärk på kvällarna.. Och tog bara en på morgonen, så den har inte gett nån effekt.. Men ska börja med 2 st på morgonen :) skiter i dom på kvällen eftersom jag fick huvudvärk. Dom e ju sprängfyllda med koffein :) Men prova du ! Kanske blir annan effekt på dig ?



Krami

2010-05-24 @ 23:31:26
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0