.en bra nyhet för mig


en bra nyhet för mig.

bär i lösvikt.

Jordgubbar,blåbär,hallon,björnbär  osv, såå gott =)

gjorde en liten skål med äpplen, lite jordgubbar,blåbär,hallon,björnbär och vindruvor, det blev riktigt gott =)
Sen handlade jag och J hem för första gången tillsammans en. . . Ben&Jerrys, vår smak var riktigt god, mums. men man orkade inte så mkt, bra det ju;).

imorrn är jag ledig, och tänkte faktiskt bara ligga och njuta av det faktiskt, Orvar och jag ska sova ut.
Gör inget jag e ledig imorgon på förskolan, 4barn hade vi idag på vår avdelning, mysigt.

neej nu ska jag umgås med mina boys !

Och vännerna, jag skulle gärna vilja träffa er en dag ? !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0