.har haft en riktig fredagsmysdag

fredagsmys.

det kan man verkligen säga att min dag har varit idag.
mysigt på jobb, hade tre barn på avdelningen, sen hade vi vår sångstund, alltid mysigt.
Sen var jag ledsagare och vi bakade muffins, tror nog vi gjorde 6satser sammanlagt, la i Daim, dubbelnogat och lite annat smarrigt i dem. har smakat en och den var god :)
Skulle ju baka till hundkursen på måndag, men vi hade mysigt när vi bakade och skrattade gjorde vi oxå.

Sen kl 17,00 var det halloween middag hos mammi, där det bjöd på tacos, mums, himla smarrigt.
Hade verkligen supertrevligt, mamma och mina två älskade systerdöttar var utklädda ;P
vi sjöng, gjorde charader ja allt möjligt, vi skratta och hade riktigt roligt.
Men tack Mamma,Anna,Kate,Bella, Jens och Orvar såklart ni gjorde min kväll lovely :)
J har jag inte träffat på hela dagen, lär nog inte se honom på hela natten heller. . . :(

är fortfarande hos mammi, har kollat idol, vet inte riktigt vem jag vill ska åka ut, och vad tyckte ni om låten "all I need is you" jag gillade den iaf. och att dem gör det för en sådan fin omtanke gör den ännu bättre.

Nej nu ska jag åter gå till mammi och lilla Orreborre.

Orvar - all i need is you♥

Ha en fin helg alllesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0