.jag har namnsdag på mårten gås dagen


denna dagen har varit lugn och härlig :)

jobbade, sen åkte jag hem och tog på mig träningskläder och tog med mig Orreborre, sen körde och hämtade han jag är ledsagare för, vi åkte hem till min syster en sväng, mkt trevligt.  tack älskade siss för namnsdagspresenten :)
Hundarna busade och var på gång iaf :)
Sen gick vi till terräng en liten stund, mötte Emmsi, var där hemma en ministund, förlåt för grejen :( hoppas daniel fixade den, annars vet vi ju en som är snickare ;P. Sen åkte vi ut i skogen och tränade, vi sprang med Orreborre. och rasktakt gick vi oxå i, men dessa två pojkarna var det spring i, bara för mig att hänga på ;)

Idag är det faktiskt Mårten Gås och jag har namnsdag :) Martina & Martin ;) hihi.
Barnen på dagis sa Grattis till mig och ville ge mig presenter för att jag inte fick några där hemma ;P så sööta är dem.

nej nu ska jag titta färdigt på Greys, sen blir det sängen,

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0