.MFF TOG GULD


Söndaaag

alla helgona helgen,

ikväll tänder jag ljus här hemma i huset för alla nära och kära som jag har som har gått bort från mig =(.
Jag tänker så på er, undrar så hur det hade varit om man fick träffat er en gång till. ge er en riktgt kram berätta vad ni beyder för mig och hur vi saknar er här nere.

ikväll kommer jag tända ljus för er som är i himmeln, kvällen kommer bestå av tårar, har läst i eviga minnen gästbokslinägg, mina tårar bara rinner.
Jag saknar er alla, önskar många gånger att min farmor, farfar och speciellt morfar skulle få träffa Jocke, och se hur redig jag är med allt och hur bra jag har kämpat mig till det och lyckats få denna fina familj som jag har med Orvar och Joakim.

Jag Önskar, Jag Hoppas, Jag Drömmer

Och Grattis MFF till GULDET, UNDERBART!!!
Riktigt nice att ni tog hem guldet, minns när jag gick på era matcher, galet roligt var det =)


Kommentarer
Postat av: elin

Hej. Tänkte bara säga att klockan 20.00 startar jag upp tävling för "veckans blogg" inne hos mig. Är du intresserad av att vara med gå in och kommentera på min blogg efter klockan 20.00!



Ha en trevlig kväll :)

2010-11-07 @ 19:22:02
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0