.min lediga dag, sov ut


torsdag,

min lediga dag. så skönt det var och sova ut, Orvar älskar oxå verkligen och sova. Min lille gullegris :D


Idag har jag faktiskt hunnit med en del, städat, tvättat, lagat mat. Och så åkte jag och Orreborre till mossbystrand, där vi tränade, så mysigt. Och så duktiga vi kände oss efter åt, åtminstonde jag nä
r vi sprang/gick i rask takt länge, uppför kullar och ner och sen på stranden, Orvar var oxå duktig, tränade fot och lite annat som kursen ger oss =) riktigt härligt iaf, skönt med friskluft :)

nu sitter jag och tittar på turkiet foton, vill bara åka ner igen.

Nej nu får jag kanske väcka mina pågar, Orvar sover och J likaså på soffan.





Vi i turkiet 2010♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0