.denna dagen blev mkt bättre än vad jag trodde :)


åhh härliga fredag :D

denna dagen var mkt bättre än vad jag trodde från början.

Man blir så mkt gladare när det blir så bra när man tänkt sig det värsta.
det började med en besikning av bilen 7,40 i Malmö imorse, där var ett fel men det kunde jag åtgärda så jag slipper iaf ombesiktning, så jävla NICE :D. igår kväll låg jag och titta på andra bilar ifall min inte gick igenom och blev körförbud på söndag, så himla glad att det gick bra.
Sen på förskolan gick det superbra, vi hade en mysdag :)

Sen åkte jag hem till lilla O, vi vilade oss sen bestämde vi oss för att åka hem till mammi. sagt och gjort gjorde jag och Orvar det såklart, det blev även en tur till bokskogen, helt underbart var där och vilka vackra färger.
Kom hem och då hade J lagat mat, mys.
Nu har vi kollat Ullared hoppas Jocke blir sugen på att åka dig;)

men nu, nu är det dax för Idol med fredagsmys

Hoppas ni oxå haft en bra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0