.maskerad idag på jobb, kan ni gissa vad jag var?;)


woho, idag fick man lön, det är ju nice :)

annars idag har varit rätt lugn, jobbat och sen var jag iväg och åt middag och lyssnade på ngt företagande, helt okej.

nu tror jag snart sängen kallar .

Vi hade maskerad idag på dagis, kan ni gissa vad jag var utklädd till?
Motorcrossförare ;)
lånade alla Jockes grejor, byxor, tävlingströja, hjälm, brillor, vantar ja allt.
barnen älskade det ;) meee like!

om jag ska vara ärlig, jag tror nog Jocke tyckte jag var lite små snygg i alla hans kläder, lovar ni ska få se bilder på det ;) hahaha.

ha en skön dag, nu hoppas vi dagarna går fort så vi kan hålla helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0