.Scotts på törringe


Såja så var söndagen kommen, hinner knappt bli helg försen den är förbi.

helgen var trevlig, var på törringe igår med Hanna helt sinnes sjukt. riktigt roligt. Scotts var hur bra som helst, blev lite på lyset, och skulle inte dricka så mkt, men när man träffade gamla klasskamrater sen gymnasiet, osv osv så blev det fler drinkar ;) oooops.

och idag har jag jobbat, fattar inte själv hur jag klarade, var dans på folkets hus i Svedala med jobb, man ser så roligt dem tycker det är, då blir man glad inombords :)
dagen gick fort, och när jag kom hem så blev det bakfyllemat, tända ljus och mys med baby♥

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Emilia

hahah..dans..10 spänn på att det var p-o och pontus som spela..och dom fick spela vi gratulerar??!!

2010-10-17 @ 22:05:07
Postat av: martina

hahaha det var dem som spelade och en till ;P fast dem sjöng inte den en enda gång faktiskt, är nog första gången när jag e där dem inte spelar den :P

2010-10-18 @ 08:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0