.mys med Orvar promenad vid stranden&skogen <3


Nu är helgen snart mot sitt slut, det bara rinner iväg.

Sista dagen i Oktober, det är ju helt sjukt att tiden går så fort.

Idag om två månader är det Nyårsafton, sen är det nytt år igen, är det inte galet?

Igår var trevligt hos Millan, vi var Beyonce & Jay-Z ;) om vi var sålika det vet jag inte direkt ;) haha.

Och idag har man mått som man förtjänade, fast tycker jag inte drack alls mkt igår.
Orvar och jag har varit på tur, i Ystad, fikade vid stranden, sen träffade vi en labbe som Orvar fick leka lite med, sen fortsatte vi vår promenad vi havet och lite i skogen, helt underbart asså, riktigt skönt var det =)
Både jag och Orvar njöt, synd bara vi inte hade vår J med oss, men han har ju jobbat hela helgen, hoppas han kommer hem snart och har en Pizza med sig, Mums !

nu ringde J precis, så nu ska han snart beställa, hoppas han kommer hem snart för jag är hungrig :P

Ha en fortsatt skön kväll !




Min älskade Guldklimp i Livet Orvar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0