.vågar man gå i malmö utan skyddsväst?


Heeej alla underbara fredagsälskare !

så härligt med fredag, har jobbat hela dagen idag, hemma nu lite i nio, skönt.
Men så drygt att alltid behöva köra i Idol, dryge.

men nu är jag hemma och känner lite fredagsmys och ska snart hoppa i loppelådan igen, jobbar även hela denna helgen.

Och ngt jag är fruktansvärt arg över, hur kan man skjuta folk hur vilt som helst? ännu en skjutning i malmö 19,tiden ikväll. asså helt ärligt vågar man åka till malmö nu utan skyddsväst? vilka idioter det finns i världen, det värsta är, den sista idioten är inte född än.

Idag blev jag faktiskt väldans glad
, min chef hade höjt min lön utan att säga ngt till mig, så när jag skrev på timlistan idag, blev jag väldigt glad faktiskt :)

Neej vad säger ni, nu håller vi fredag  ;)
Ha en skön kväll/natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0