.fick storbesök på jobb idag :)


fy bubblan vad jag är trött idag ;P
har haft en lång dag, vet inte riktigt om jag gillade den eller ej, haha.

givetvis hade vi cykeldag idag på dagis, och då bara regnet öste ner, men en halv timme innan vi skulle gå in så slutade det såklart regna, så typiskt.

sen var det bara att bege sig till svedala och där fick jag STORBESÖK på jobb :) Linn, Martina och en underbar liten pojke Oliver, sååå himla go var han :D Och efter en liten stund kom Naddie och Ariella :D Jag blev superglad, var mysigt att träffa er alla :D

nu sitter jag i soffan, hör hur bara sängen kallar på mig :)

Kollar på skånefruar och undrar hur f*n dem tänker och gör, ibland skrattar jag men ibland skäms jag fanemaj ;P

neej skit i dem nu och så går jag till min underbara säng!

pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0