.gårkvällen var mysig men fortfarande sjuk


gårkvällen blev mysig, vi drog till Amalfi i Beddinge och åt, jag, Jocke, mamma och Tini. åt planka där, såå mumsigt :)

Orvar var i husvagen då sålänge, sen gick vi till mammas husvagn och hade trevligt hela kvällen faktiskt. men vid tolv blev jag trött och ville hem, så då körde vi hem. Men var en trevlig kväll och skönt och inte bara sitta hemma fast man är  sjuk. det kryper verkligen i kroppen och det gör det nu oxå, har jag tur så åker vi en sväng, hyr film och så. vill bli frisk nu.

har en känsla att väldigt många är sjuka nu, tycker jag läser det tittsomtätt på facebook och på olika bloggar.

tror nog jag ska dricka varmt vatten, det brukar rena halsen.

vi hörs kanske sen, kramar lilla sjuklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0