.helstekt kyckling och blir det nån brunsås?


såja nu var det måndag igen, och helgen går så himla fort. tradit att dem bara susar förbi en.
men idag har jag iaf varit på jobb (dagis) var där lite extra idag för där var många sjuka. men det var trevligt, vi hade rätt så roligt tsm :P ute dag så massa kläder hade jag på mig för att inte bli mer sjukare.

är alltså fortfarande förkyld men knaprar tabletter som en annan oxå. Blir jobb ikväll igen hos familjen, timmarna går fort får jag hoppas,

Nu har jag kycklingen i ugnen och potatisen kokar nu ska jag bara försöka mig på att göra hemmagjord brunsås.
hoppas jag lyckas, första gången jag gör helstekt kyckling oxå för den delen, två saker jag ska lyckas med idag, gud vad jag känner mig vuxen genast, hoppas jag lyckas :)

pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0