.idag fick jag höra min gudsons hjärta slå <3


idag fick jag höra min gudsons hjärta slå för första gången

det är ju helt fantastiskt vad dagens teknik kan ge och låta någon höra ett annat hjärtslag i magen.

blev ju helt tårögd när jag stod på jobb och hörde det, tänk det lilla livet inne i magen =).

är så himla glad för deras skull.

Och nu längtar jag själv tills jag ska få barn, men det får väl vänta. . . som jocke säger :)

och nu hoppas jag snart min arbetskamrat ska få ut en liten, undrar så om det är en pojke elr flicka =)

nej nu blir det sängen, kanske ska vi göra barn inatt ;)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Renée

Ja tänk om man hade kunnat få föda nu!

Men h*n har de bra därinne antar jag ;)



Går du för Mahnaz nu när hon e på resande fot?

2010-09-17 @ 13:43:27
Postat av: Emma

Ja, det är underbart att höra :).



Hahaha! Det sista kan du ju drömma om ;).

2010-09-17 @ 16:17:35
URL: http://vartpyreimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0