.ikväll såg vi Mojje i malmö


Jobbat som vanligt idag, spelade fotboll och sen lite basket efter det på förskolan idag när vi hade gymnastik. Tror nog faktiskt jag saknar basketen lite, men känns inte som man har tid att börja träna det igen, trist men sant. vi får väl se.

Ikväll när jag jobbade som ledsagare åkte vi och såg Mojje i Malmö :)

Var verkligen supertrevligt och intressant. var endast för handikappade, vilken insats människor gör. tänk vad det betyder för dessa barn och ungdomar som var där ikväll.
Klicka in här för att läsa mer om vad dem gör för handikappade barn och ungdomar. det är faktiskt värt att gå in där och titta, vem vet du kanske kan tipsa någon om detta och förgylla dens liv med dessa roligheter.

Var en härlig kväll, nu är jag glad jag är hemma och myser med mina två favoriter. J&O♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0