.kan en låt förbättra ens självförtroende?



underbara låt, visst är den helt underbar?
den skulle man hört var gång man vaknade och tittade sig i spegelen?
tänk om man skulle få höra den av sig käraste
, gud vad underbart. ♥
(nu är ju inte min pojkvän så romantisk, så han bryr sig såklart inte ett dugg)

tänk och somna in till denna låten, då borde jag vakna och tro jag är världens vackraste ;)
men nu blir det sömn, utan denna låten till.
Kan en låt förbättra ens självförtroende tror ni?
jag tror nog faktiskt det, hör man en låt som är glad och helt underbar och lyssna på, blir man inte som musiken då? glad och helt underbar? ;)

Hoppas ni har en mysig fredagkväll!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0