.mys med idol på tv:n


idag sitter jag och tittar på IDOL :)

Resten av veckan har min kära sambo velat se Superstars och jag har inte orkat fajta om tv programen så det har blivit att vi sett det.

Så idag har jag myskväll :) ska nog tillochmed äta kladdkaka om älsklingen vispar grädden förstås ;P
tycker jag kan vara värd det idag, för jag har jobbat över 20dagar på rad, utan en enda ledig dag, dubbla pass vissa dagar. Då får man faktiskt unna sig, imorgon är det 21 dagar på raden men sen är jag ledig i helgen, så skönt !
Åhh jag har sett min arbetskamrat lilla dotter, på bild, en liten prinsessa fick dem, så underbart :) Grattis så till er kära tös Reneé & Marcus.

och en annan sak är ju, gud vad ruggit det har blivit nu på senaste tiden, riktigt kallt. Vill ju knappt vara ute längre, måste hitta nya vinterskor och jacka.

Neej nu ska jag fortsätta min myskväll.

so long!


Kommentarer
Postat av: zaza

Förfest hemma hos mig på lördag sen bär det v till stan. Sugen?????

2010-10-01 @ 07:24:23
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0